Retourneren

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft bij ons het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. U ontvangt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. De kosten voor de retourzending van uw woning naar onze webwinkel zijn echter voor eigen rekening. Indien u maatwerk heeft besteld, kunnen wij de bestelling helaas niet retour nemen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product, inclusief alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking, aan ons geretourneerd te worden.

Om van dit recht gebruik te maken, kunt u contact met ons opnemen via mail@schuimwinkel.nl. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourgestuurde pakket terugstorten, mits het product in goede staat is ontvangen.

Klachten-regeling

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar mail@schuimwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.